Megszokhattuk a reklámoktól, hogy a fogyasztó meggyőzéséért bármit megtesznek. Ajándékot, nyereményt ígérnek, elhitetik velünk, hogy mi vagyuk a világ közepe. De mi van, ha fordul a kocka? Ha nem ,,simogatni" akarja a reklám a vásárlót, hanem megpofozza vagy épp erőszakoskodik?

Ezt a nem épp megszokott, kockázatos módszert választotta a Panda sajt a reklámában. És bejött! Mosolyogva fogadták az emberek az ötletet. Hogy hogy lehet ez? Nézd meg !

We got used to that advertisements want to convince us and they do everything in order to reach this aim. They promise gifts, prize, we can think that we are in the center of the world. But what happens if this changes? If they don't want to caress, only hit or browbeat?

Panda cheese chose this unusal,risky method. And it works! People react to this message with smile.But how can it be? Come and watch it!

A bejegyzés trackback címe:

https://ad-world.blog.hu/api/trackback/id/tr765648981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása